Asras och Lexis aktiviteter!

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Planering

Av Bettina - 17 december 2011 15:15

Dagarna rusar iväg och snart är det jul : ) Har en tenta på måndag så mycket tid spenderas åt att plugga men vi har kört ett par pass uppletande och försökt ta rejäla prommisar så hundarna ska vara trötta och belåtna!


Nu är det ingen rolig tid på klubbarna då planerna är sunkblöta, vi har faktiskt gjort lite övningar inomhus och det jag börjat med här är backa, kryp och fjärrskiften. Ganska bra att köra sånt inomhus faktiskt , gäller bara att tänka på att ha bra underlag, särskildt till krypet. Känns riktigt kul nu när man har 3:ans moment att se fram emot, mycket utmaningar är det men kul absolut!!


Planerar även förfullt inför kommande år, tävlingar och hur jag ska lägga upp träningen. Tänker även på vad jag ska sattsa på och eventuella kurser jag vill gå på. Det kommer hända en hel del nästa år så det gäller att planera i god tid!


Ett nyårslöfte blir definitivt att ta tag i hemsidan då den i dagsäge är allt annat än aktuell. Kommer även ha som nyårslöfte att fokusera på mina hundar och försöka göra träningen här så pass effektiv som möjligt. Inte låta "annat" gå före som det lätt har blivit tidigare.


Måste tipsa om en intressant blogg!!

http://valporama.wordpress.com/category/avel-genetik-halsa/


// Betty





 
 
Marre & Rasmus

Marre & Rasmus

21 december 2011 10:50

Här har man också planerat inför nästa års tävlingar och träning och visst rusar tiden sin väg, tycker man här aldrig hinner med, hm.

God Jul på er. Kramiz

http://papillonbus.bloggplatsen.se/

Bettina

23 december 2011 08:37

God jul från oss med och visst är det kul att sitta och planera inför roliga tävlingar : )

Julhälsningar från mig och rottis flocken ; )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bettina - 13 juni 2013 20:55

Trodde att Lexi skulle börja löpa i slutet av maj och väntade och väntade..Asra drog igång men fortfarande inget på Lexi. Passade då på att anmäla Lexi till Nackas klubbmästerskap. Hon var inte riktigt med på noterna och lite lojj men lyckades ändå a...

Av Bettina - 16 maj 2013 22:15

Dgen har bjudit på riktigt fint och varmt väder!!Årstafältet fick det bli och kameran fick hänga med : ) Lexi och Asra     Min finaste Asra   Lexi     Busfiorna       //Betty ...

Av Bettina - 14 maj 2013 13:50

Ojojoj vad länge sen det var sen jag bloggade. Mycket roligt har hänt och äntligen verkar värmen ha kommit för att stanna och snön är äntligen borta : )   Lexi har fått titlen korad, eller avelskorad då hon genomfört och blivit godkänd på exter...

Av Bettina - 6 mars 2013 15:43

Igår drog jag igång brukslydnadsträningen för säsongen. Körde ett pass med Madde och checkade av vart vi står i framförgåendet och budföringen. Det ska bara finslipas och Lexi hade inte glömt momenten tack och lov. Nu till lägre klass så ska jag lägg...

Av Bettina - 3 mars 2013 22:09


Nu har vi tävlat lydnadsklass 3 igen. Tävlingen arrangerades av nynäshamns bk ute på kalvö ridhus. Det är alltid nervöst och lite av en chansning att tävla på ett ställe man aldrig besökt tidigare. Kul var det att en kompis var där och höll mig sälls...

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards