Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg under januari 2011

Av Bettina - 2 januari 2011 21:34

Nu har vi passerat allt julstök och bök : ) Det har varit en mestadels jobbig tid eftersom saknaden efter Bella varit mycket stor. Bella tog stor plats på alla tillställningar och det går inte att sätta i ord hur mycket hon saknas av hela familjen. Tiden läker alla sår och det får vi hoppas...En av våra kära vänner har även fått somna in och mina tankar går till familjen som jag vet har det otroligt jobbigt just nu. På nyårsafton tände vi svävande lyktor för våra saknade änglar..


Nu går vi tack och lov mot ljusare tider och ett nytt år.

Ett år som kommer bjuda på en massa roligt, det vet jag så säkert ; )

Jag är så otroligt tacksam för mina hundar som sprider sån glädje i all sorg.

Aktiviteter är inplanerade för året och vi är laddade. Känns riktigt skoj med träningen av både Asra och Lexi!! Vi har kul med våra vänner och i år tänker jag inte slösa energi på folk som är falska, fy sjutton för såna ; ) Det går bort direkt.


Lexi har visat att hon är helt oberörd av smällare och det är skönt!!

Alltid lika osäkert med unga hundar när man bor i stan men hon är stabil min lilla fis.


Bella för 2 år sedan, sur som en citron för att hon tvingas ha tomte mössa ; )


  


// Betty

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards