Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg under april 2010

Av Bettina - 11 april 2010 22:17

Då jag har haft allt för lite tid för hundarna den senaste veckan så har vi tagit igen det nu i helgen!!


Mycket träning har det blivit och Lexi har fått köra 2 dagars uppletande så poletten har börjar trilla ner!

Det lilla jag kör med Lexi går över förväntan, hon är en riktigt rolig hund att träna!!


Hon är intensiv och arbetsvillig : )


Lexi sitter

 


Ligg är hon en fena på, hon slänger sig i backen och jag har testat henne när hon kommer i full kareta och den lilla stjärnan kastar sig i backen även då så man kan säga att ligg är befäst!


    


Asra har fått slipa på inkallning, apport, rutan och frittfölj!! Hon är pigg på att träna och blir överlycklig när hon får sin älskade belöning, ägget!!


Sötnosen Asra!!


  


// Betty

Av Bettina - 3 april 2010 17:18

Har hänt mycket de senaste dagarna och jag har massor av bilder på lager men hinner inte fixa med det nu.


Imorrn blir det mässan och kika på fina hundar samt shoppa lite ; )


Bjuder på ett par påskbilder från idag med Lexi och påskkärringen Aylin : )


  


  


  


GLAD PÅSK ALLA VÄNNER !!


// Betty

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards