Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg under november 2010

Av Bettina - 28 november 2010 19:50

Vintern har kommit med besked och det var inte ultimata förhållanden när vi idag åkte iväg för att göra inträdesprov för försvarsmakten.


Roligt att se flera rottisar på plats men Lexi var klart yngst.


Hon har nu genomfört  provet och jag är mycket stolt över henne. Hon har visat många fina sidor och har framtiden för sig. Om en vecka vet vi om vi blir antagna ; )


Stackars liten fick sitta i 30min i basen, bunden vid ett träd och utan matte i sikte...fick ett bildbevis av instruktören ...stackars lilla pluttan säger jag bara.


En erfarenhet rikare är vi i vilket fall som helst och jag är så stolt över henne.


  

Av Bettina - 19 november 2010 20:42

Allt sedan Bella fick somna så lever jag i en berg och dalbana. Ena stunden kan man skratta för att i nästa storgråta. Det känns så tomt utan henne och jag saknar henne så otroligt mycket!!!


En solglimt var att få Lexis röntgensvar idag!! Hon är helfri runtom!!

Är även otroligt glad för Klaras skull som även hon fick det glädjande beskedet att Busan är fri : ) Nu är det bara att tuta och köra med andra ord ; ) Av de som har röntgat i kullen hittills är alla fria!! Ser bra ut än så länge!!


Lexi


  

Av Bettina - 6 november 2010 19:54

Jag är evigt tacksam över de 10 åren vi fick ihop. En 3:e del av mitt liv har vi hållit ihop. Bella du har lärt mig otroligt mycket och var min första hund.

Ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag saknar dig.


Älskad och saknad av många, min ängel Bella  


Jag lovade mig själv att du aldrig skulle behöva lida, vila i frid min älskade ängel


                        Bella         2000-10-24    -    2010-11-01



          



Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards