Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg under juli 2011

Av Bettina - 16 juli 2011 23:14

Jag är så glad över mina tjejjor så det finns inte, den ena knasigare än den andra och de bjuder på så många skratt, knasigheter och upptåg!!


Vi försöker att njuta av sommaren och badar massor och lägger in rätt mycket träning där emellan. Lexi ska ju snart tävla så henne kör jag en hel del fokus på ettans moment med inslag av lite annat för att det inte ska bli för tråkigt.

Hon gör vissa moment i tvåan riktigt snyggt bla apporteringen och fjärren och rutan. jag hoppas vi kommer ur ettan snabbt men jag vill nog ta ett Lp ändå bara för rutinen på planen med henne men vi får se!  


Asra har börjat vakna rejält och det moment vi haft en hel del problem med dvs rutan sitter som en smäck, får se om vi tar oss ut till hösten på lite skojjigheter.


Asra min guldklimp!!


 


Båda guldklimparna : )


 

Asra igen ; )


 


Förövrigt så har jag fått ännu en filsnutt på Asra. Hon gör sitt bästa för att sno vår träningskompis leksak, en kampdutt inlindad i rävpäls : )

Jag bjuder på den, kan inte se den med ljud här hemma för hundarna blir tokiga då : )



// Betty

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards