Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg under mars 2011

Av Bettina - 31 mars 2011 12:19

Äntligen börjar det likna vår och vi njuter i fulla drag!!


Lite tråkigt bara att Lexi börjat löpa så vi missade mh`t nu i helgen.fast det positiva är att nu vet jag att vi med säkerhet kommer kunna tävla på SSU`t i lydnad : )  Annars så har vi gått med i en ny klubb och Lexi har fått en eftertraktad plats på deras mh så det ser vi enormt mycket fram emot!!


Vi tränar som sagt på med lydnaden och jag är mycket nöjd!


Asra har jag fokuserat på att få upp styrkan och kondisen på under ett par veckor och jag tror att det har börjat ge resultat. Hon har gått ner lite och jag skämms för att hon varit i så dålig form,,,skyller på att det varit en lång vinter och många yttre omständigheter men nu är vi på G!


Bästa Asra


 


Lill snorpan eller löplisa kallas mest för Pingu ; )


 


Hon är för rolig och man vill strypa henne ibland men blir lika snabbt glad för denna hund kan man inte vara arg på ...hon är för GO för det : )


Nu ska jag iväg och träna för egen del // Betty

Av Bettina - 5 mars 2011 15:11

Jisses det är redan mars men våren lyser med sin frånvaro..det märks  iallafall att det blir ljusare och ljusare så det är positivt !!


Här har vi tagit det lugnt men kört en del lydnad, lite nacka och lite södra bk har det blivit. Vi har även försökt att gå så mycket vi kan i skogen som möjligt men det är lite jobbigt med all snö som ligger kvar och skidåkare...


Har en del planer på G, vad gäller tävling men vi får se hur det blir. Snart är det dags för mh med Lexi och det kommer bli riktigt spännande..har faktiskt ingen aning om hur det kommer gå, känner jag henne rätt så kommer hon ha skojj var så säker!


Här är galenpannan med sin syrra..parhästarna!!


 


Asra och Robin vill vara med ibland..


  


Fast mest av allt vill Asra jaga snö..


  


Här är mina finaste  

   


Lexi, Asra och Robin!!


// Betty 

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards