Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 26 december 2011

Av Bettina - 26 december 2011 21:14

Idag mötte vi Klara med syrran Busan och åkte till klubben för lite lydnad.


Började med att kika på Busan lite och hur långt de kommit i träningen. Det går framåt och den gemensamma platsen på slutet var inga problem trots mycket störning.


 


Apropå störning så klarade Lexi av det galant, hon är mycket stabil trots all möjlig störning på planen så det är jag otroligt glad för : ) Det är riktigt bra att träna ute på södra där det alltid är mycket folk och rörelse.

Lexi var iallafall taggad som attan och vi körde hela tvåans program tävlingsmässigt och jag är särskildt nöjd med rutan, fjärren och hennes inkallning med ställande.


Det friaföljet trängde hon en del men attityden var super. Körde lite stgförflyttningar och vändningar på stället med-


Mycket fokus på hoppet blev det där jag endast körde uthopp med externbelöning-


Apporteringen satt som en smäck och dold plats med mycket störning utan problem.


Det som ska köras vidare är position och skiften i fjärren samt metallen som jag glömde idag!


Imorgon blir det spår med Klara och Busan och senare i veckan blir det spår ute hos Maria så lite träning i mellandagarna blir det allt för det är så KUL!


Lexi


 

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards