Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Bettina - 25 december 2011 15:26

En kort liten summering, en mysig jul med massa god mat ock julklappar.


Gulliga Sujji hade slagit in flera klappar till alla hundarna och det uppskattades!!!, pipisar, knorrar m.m

Inte konstigt att alla hundarna älskar Sujji : )


Av mig blev det fler leksaker, tuggben och öron.


Här poserar gänget ; )


   


Glittret var tydligen ätbart med ; )


 


Borsett från att Lexi försökte hoppa upp på diskbänken och sno skinka och en och annan kaka från fikabordet så flöt allt på friktionsfritt. När sen tomten skulle komma tyckte jag det var säkrast att stänga in hundarna..dock så kunde jag inte hålla mig från att bara testa och se hur lexi skulle reagera så jag tog ut henne ur rummet precis när tomten kommit in och hon hälsade bara glatt på tomten som om han var vem som helst ; ) Då vet man det..dock är Asras reaktioner av en annan natur så tomten var nog glad att hon inte fick komma ut och hejja : )


// Betty

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards