Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Bettina - 10 november 2011 22:50

Så fort man anmäler till tävling får man ett mer fokuserat träningsdriv och det är bra, vi har kört rätt mycket men försöker att inte ta för många moment utan håller oss till lydnadslydnaden.Vissa moment börjar likna nåt som inkallningen , rutan och fjärren. Jag stötte på problem med plattsen tidigare och har försökt köra en del med bra resultat. känner att vi ska köra så här nu fram till tävlingen och ta nåt pass på klubben i veckan. Imorgon tar vi en tur till klubben med Klara och då ska jag köra hoppet och lite annat. Sen blir det klubben på lördag för kurs starten men söndag ska vi VILA.


Spåret går framåt och jag känner att vi måste öka svårigheterna lite men allt det ska jag ta på kursen, ser fram emot nytt tänk och nya problemlösningar : )


Annars har vi mest tagit långa prommisar så något träningskort känns inte aktuellt för min del just nu för jag blir helt slut ; )


Gänget



// Betty 

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards