Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Bettina - 5 november 2011 16:19

Att tiden går fort blir man särsklidt medveten om på födelsedagar och idag blir Lexi och b-kullen hela 2år! Min lilla pingu pingvin börjar bli stor! Vi firade dagen med lydnadsträning tillsammans med syrran Busan och Klara. Vi kommer ju gå kurs ihop som börjar nästa vecka så det kommer bli mer träning med syrrorna framöver. Lexi körde jag hela promgrammet med förutom rutan och avslutade sedan med en tre timmars prommis. Kul var det att se Busans framsteg , fortsätt så bara : )


pingu som bebbe


 


Tidigare i veckan har vi kört ett pass på klubben och då passade jag på att köra budföring med skott och nötte än mer inför tvåan. Spårade även ett av Lexis klart bästa spår så vi är på G!


Första november var en tung dag då det var ett år sedan Bella fick somna in, fy sjutton att det fortfarande ska kännas så tungt! Går inte en dag utan att jag tänker på henne min finaste Bubbla....



// Betty


Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards