Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Bettina - 23 mars 2009 22:34

Man kan verkerligen undra vart våren tog vägen...hoppas den kommer tillbaka snart, hade tänkt stoppa undan min fula arrak-jacka för säsongen men den ser ut att få hänga med ett tag till.....

Hundarna klagar inte och idag har Bubblan fått komma hem, flocken är återställd!! bella ligger för tillfället och smaskar grisöra!


Tränade med Madde igår, körde ett långt pass frittfölj ( med publik ; ) fjärr, apportering, lägganden och backa-träning. Hon var taggad!! Känns riktigt bra just nu! 3 dagar lydnad på raken så idag hade vi träningsfritt!


Robin fick även han dammas av lite och glädjen var total när han fick köra bevakningar på Johan!! Nästa gång han hänger med ska jag testa Asra på honom!


Aiko går från klarhet till klarhet, ska bli så roligt att följa henne på hennes framfart, för ut och tävla det ska hon ; )


Tittade på mannen som talar med hundar idag, och det handlade om Chihuahuas from hell ; ) idag var det riktigt bra måste jag säga och jag håller helt och hållet med honom om att många små hundar är de absolut värsta..med ett stort undantag Tage-banan ; )


// Betty



Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards