Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Bettina - 5 september 2011 14:33


Snart är det höst och vi passar på att njuta av de sista varma dagarna som innebär massa bad!! Tror nog att vi ska försöka underhålla simmningen nu under höst och vinter med lite bassäng så det ska kollas upp ordentligt först bara.


Nu har jag dessutom anmält Lexi till 2 ettor till, vill gärna gå vidare med 2:an men det får bvänta till oktober/ november då vi ska sikta på att tävla tvåan och eventuellt apellen i spår!


Träningen går framtåt och i fredags körde vi lite på stockholms södra med gänget och det som slog mig då är att Lexi är helt oberörd av väta, regn och är dessutom stark i miljö och med okända människor och hundar så hon lär vara en mycket optimal tävlingshund på det viset och det är skojj : )


September kommer då bjuda på 2 lydnads ettor och en utställnig för bökis så det laddar vi för härnäst..skulle vilja gå en spårkurs med Lexi med så det letas det efter!!


Asra drar upp Lexi med pinne modellen STOR

 

Lexi simmar i hellas


 


Tycker sedan att man ska forsätta kasta och kasta frisbee till förbannelse..


 



Min fina tjejj, ett foto från Gotland som jag gillar : )


   


// Betty 

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards