Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Bettina - 27 juni 2011 15:40

Dagarna bara fylls med aktiviteter och det finns så mycket man kan pyssla med. Midsommaren har varit lugn för vår del och inte mycket aktiviteter men nu har vi kommit igång igen. Nu när det börjar närma sig tävling för Lexi så försöker jag ta tag i hennes " svåra" moment. Nu ska vi försöka bättra friaföljet som är lite ojämnt enligt mig men andra tycker att det ser kanon ut men jag känner att hon kan vara lite fladdrig så här ska vi sattsa mycket. Det är nog det enda momentet i ettan som jag känner att jag verkligen vill förbättra. Tugget i apporten är ett annat men det tar hon igen när vi kör slätmark och metallen som hon gör riktigt fint så jag skiter faktist lite i ettans..  Nåväl rutan gick klockret idag så nu börjar jag bli riktigt nöjd. Likaså budföringen där hon har satt sig snett börjar bli bra och så nöter vi vidare på framförgåendet.

Asra har fått träna inför gotland på att stå och se snygg ut ; )

 

Efter träningen körde vi simmning med bästa badleksaken och laddad är bara förnamnet när Lexi år syn på den..

  

För att sedan kasta sig ut i fullt fräs för att komma först och håller jag inte in henne och ger andra hundar försprång tar hon den först varje gång : )

 

Bästa frisbeen ; )

 

Som Robin snodde till sist och vägrade släppa : )

 

// Betty

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards