Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Bettina - 12 maj 2010 20:48

Jisses vilka trötta vovvar man har här hemma..


De är nog trötta och belåtna efter deras genomkörare på över 3 timmar idag.

Det var riktigt varmt idag så vi beslöt oss för att ta hundarna och bada.

Klara och Micke gjorde oss sällskap idag så vi var ett STORT rottisgäng som träffades. Bortsett från en spännig samojed på långholmen ( utan ägare ) så var det underbart idag. Härligt med sol/bad och glada vovvar!


Nu på kvällskvisten blev det en kortare sväng eftersom hundarna uppenbarligen fortfarande var slutkörda och då hände det som inte får hända. En hund kom farandes och flög på Robin, såg bara hur denna hund sitter fast i nacken på Robin....tänker inte skriva mer om incidenten då jag vet att vissa snackar alldeles för mycket och jag tycker faktiskt lite synd om ägaren till den andra hunden som uppenbarligen var rätt skärrad..Robin klarade sig lindrigt undan.

Men det är ändock jäkligt trist...


I morgon blir det utställning fast jag ska bara vara handler till en kompis så mina hundar slipper visa upp sig den här gången ; ) Ska nog ta och köpa lite gotte till dom iallafall det är alltid uppskattat ; )


Liten gruppbild : )


 


// Betty 

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards