Asras och Lexis aktiviteter!

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Bettina - 26 mars 2010 15:39

Dagarna går i en rasande fart och nu tycks äntligen våren ha kommit med ljus och värme!! Nu vill jag bara ha barmark för jag är så sugen på att spåra och inte minst komma igång med lilla Lexi ; )

Vi har inte tränat något på hela veckan utan enbart promenerat med våra hundkompisar : ) Tage är här idag och har vart med oss ut och busat, vi träffade på Helena med världens snällaste russel Arne och Cissi med bästaste Selma. Härligt att bara gå runt och strosa och låta hundarna leka ibland.

I skrivande stund ligger Tage vid mina fötter och sover, han är så otroligt avslappnad med mina hundar och han och Lexi har verkerligen funnit varandra.


Lexi som är mer vild än tam ska få sig en hel del träning här i helgen och så är vi bortbjudna på kalas så det blir ett ypperligt tillfälle att träna på lite vardags hyffs: )


Full Rulle som sagt..Maria har fångat henne på pricken!!


  


// Betty

Presentation


Träning med 2 rottweilers

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards